luni, 15 aprilie 2013

Incantata de cunostinta!




Nu, nu e vorba de o intalnire face-to-face cu cineva. A fost mai degraba una virtuala si placuta in acelasi timp.

  Ca am participat la competitia SuperBlog cred ca stiti deja. Si ca orice competitie, evident a avut si un final.Cum putea sa se incheie altfel, decat printr-o intalnire la RSS Club – cafeneaua bloggerilor in weekendul ce tocmai a trecut, unde distractia a fost cuvantul de ordine. Oameni frumosi s-au cunoscut si offline, si-au strans mainile, s-au felicitat, s-au bucurat de premii, au dansat, dar nici noi, cei absenti fizic nu am fost uitati.Traim in era tehnologiei, asa ca ni s-a mijlocit legatura cu cei de acolo printr-o transmisie life , si cu sufletul eram deja alaturi de ei. Cele mai mari emotii le-am trait in momentul rostirii numelui in gala, dar mai ales in momentul afisarii clasamentului la proba “Calatorie legendara in Corfu” unde am primit punctaj maxim si sunt fericita posesoare a premiului I (un weekend pt 4 persoane, la Vila Alina din Predeal ). 
  A fost o placere sa cunosc, chiar si asa, de la distanta, organizatorii, sponsorii (multumesc Paralela 45 ) si o parte din bloggerii participanti la SuperBlog,  pe care ii salut cu drag.
  Cred ca ma repet, dar mi-as fi dorit tare mult sa fiu acolo! Cu siguranta vor mai fi ocazii de a ne cunoaste personal. Ma bucur pt noi toti, pt premiile castigate, pt ca le meritam dupa o luna intensa, dupa 14 probe in care ne-am duelat pt a ocupa locuri fruntase in clasament si pt ideea unei asemenea competitii ce ne stimuleaza creativitatea.
  Trasmisia life mi-a inseninat weekend-ul si ma simt mai bogata sufleteste. Astept sa intru in posesia diplomei ( care va sta la loc de cinste pe biroul meu si imi va aminti de reusita mea ) si a premiului – un weekend la Predeal pe care il voi petrece cu o tanara familie, cumnata si cumnatul meu, proaspeti casatoriti.

  Sa dea Doamne Doamne sa pot ajunge la urmatoarea intalnire. Pozele din gala m-au bucurat enorm, norocosi sunt cei ce au putut ajunge sa simta emotiile chiar acolo si sa lege noi prietenii. Sper ca data viitoare sa fac parte din peisaj si astept inceperea noilor probe, din toamna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?