luni, 24 martie 2014

Mondonews si petele de cafea


   Primavara atat de mult dorita si asteptata si-a facut aparitia si in casele si sufletele noastre. Ma bucur dimineata de primele raze timide de soare, iar cu acest prilej imi fac in minte si planurile pentru o noua zi.
  Cafeaua aromata si aburinda ma asteapta cuminte in coltisorul meu, pe masuta de langa fereastra, unde dupa ce o deschid, admir salcamul din curte ce sta sa inmugureasca si ma asez, bucurandu-ma de aceste clipe minunate. 
Gesturile reflex intra in actiune apoi. Deschid laptopul, unde accesez portalul meu preferat de stiri – mondonews. Printre multe alte informatii noi, dimprejurul lumii, cel mai mult prefer sectiunea TURISM, unde aflu cele mai noi oferte spre destinatii de vacanta exotice.


 Citesc nerabdatoare ultimele noutati si mi se intampla de multe ori dupa aceea, sa privesc in gol, lasandu-mi mintea sa zburde libera, in calatorii imaginare. Un fel de a visa cu ochii deschisi.
Imi imaginez acele plaje insorite din Creta, unde cocktailul meu preferat ocupa locul cafelei, pe un sezlong, si poate si o carte in brate.

Lumea imaginara din mintea mea ma poarta catre locuri de vis, si daca teleportarea aceea din filme ar fi posibila, acum as vrea sa simt briza minunata a marii si valurile la picioare.
Visele si dorintele mele nu se incheie aici. Mi-as dori sa pot fugi departe de agitatia orasului, iar biletul catre aceasta destinatie sa fie doar dus. Locul acela plin de magie, reprezinta paradisul pentru mine. Mi-ar placea sa savurez din bucatele lor traditionale, sa petrec alaturi de oamenii locului in cluburile lor, sa ma plimb seara prin orasele de pe insula, sa descopar locuri noi, si tot aici sa-mi exprim talentul in arta fotografiei. Acele peisaje pe care le vedem la televizor imi apar in minte, ca un film mut.


E lumea in care totul e de vis. Spectacolul de lumini ale soarelui sa-mi umple sufletul de caldura şi de bucurie,  briza racoroasă a dimineţii sa-mi mangaie parul, iar nisipul sa-mi maseze delicat talpile, oferindu-mi o energie debordanta, iar prezenţa persoanei dragi sufletului meu sa reintregeasca acest magnific tablou! Marea sa fie martora fericirii şi iubirii noastre sincere. Sa fim  doar noi, marea şi soarele, intr-un minunat decor oferit de natura. Raiul pe Pamant! Ce mi-as putea dori mai mult?
  Un zgomot ma aduce din nou cu picioarele pe pamant. Blackie, motanul meu cel rasfatat, tocmai a varsat cafeaua..Cine o fi de vina? Gandul meu visator, sau Blackie? De fapt, stiu. Citisem un articol despre slujba de vis - calatoreste in jurul lumii intr-o excursie de 1 milion de dolari
Hmm, oare cum ar fi? Va las sa va ganditi.. Revin pe site dupa ce curat petele de pe covor :(. Se pare ca e o zi de marti..Voi sa aveti numai ceasuri bune!





Articol scris pentru BLOGAL INITIATIVE;
proba “ Ce gen de stire iti place?”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?