duminică, 27 septembrie 2015

Tocanita de porc cu legume

Ingrediente :

- 1 kg pulpa de porc;
- 4 buc. ceapa;
- 2 ardei kapia rosii;
- 7 - 8 palarioare ciuperci;
- 1 cutie de rosii cuburi;
- marar ( uscat sau verde );
- 1 legatura patrunjel;
- ulei;
- sare;
- piper;




Mod de preparare :

  Carnea si legumele se spala si se pregatesc pt a fi calite pe rand in ulei.


Bucatile de carne le-am prajit intr-o cratita incapatoare pe toate partile, dupa care le-am scos si le-am dat deoparte.                                                                                                                                                          



In uleiul ramas, am calit ceapa si ciupercile pe care le-am curatat si taiat intre timp, apoi am pus cubuletele de ardei.


Am lasat la calit pana cand legumele s-au inmuiat, am adaugat rosiile, carnea prajita, verdeata tocata marunt, sare si piper.
Daca este nevoie se poate adauga o cescuta de apa si se introduce la cuptor pt. 20 de minute.
  Separat am prajit un dovlecel, taiat rondele, tavalit prin ou si faina, pe care l-am servit alaturi de tocanita noastra. 


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?