sâmbătă, 16 februarie 2013

Din nou fara puteri...


  Nu stiu cum se face, inspiratia pentru micutul meu blog iese la suprafata numai atunci cand, in momente de rascruce imi sunt date peste cap toate valorile si ma rascolesc situatii nu foarte usor de uitat, ca si acum. Ce s-a intamplat conteaza mai putin, doar  o veste primita da totul peste cap si incep sa ma intreb de e real ori un cosmar ce ma oboseste psihic de nu mai am chef de nimic. Ce e si mai rau? Este ca nu pot plange, desi ma simt bolnava de suparare...Si atunci am momente in care as scrie totul pe o foaie. De multe ori am vazut scrisul ca pe o descarcare. Dar pun mana pe creion si incep sa mazgalesc ca si un copil mic. Nu prea stiu ce as vrea sa scriu, de unde sa incep, mintea mea este plina de ganduri care parca ma fac sa ma simt pierduta in ele. Parca totul este in zadar si nimic nu are rost, e un haos total. Sunt acele momente in care am impresia ca nu vreau sa mai lupt si as sta doar in genunchi si as plange.Sunt momentele in care as vrea sa stiu ce mi se intampla, sa pot explica sentimentele si sa pot fi din nou acel om care am fost candva. Pentru ca asa cum se spune, o suparare nu vine niciodata singura, ci se tin lant, un lant care parca nu se mai termina in viata mea...


Nu pot sa strig din rasputeri dupa ajutor si ma inchid in mine insami. Problemele raman acolo unde se da lupta cea mare, in suflet, si pentru ca el clocoteste intr-o mare de intrebari de multe ori ma intreb de ce eu, de ce acum. Intr-un final realizez ca am nevoie de un umar pe care sa las capul si sa-mi regasesc linistea interioara, ca  obiectele fara suflare sau tavanul la care privesc in gol nu aud si nu vorbesc! Si continui sa tin in mine totul. Nu pentru ca nu am pe nimeni alaturi, am un sot minunat, dar parca sunt lucruri care vreau sa ramana doar ale mele, sau pur si simplu vreau sa-l scutesc de o suferinta in plus, sa-l menajez, sa nu-l incarc cu fleacuri sau stari de moment, trecatoare, banale poate. Ma macina cateva zile dupa care plang puternic si ma lasa.
Incep iarasi sa zambesc, sa vad lumina zilei si parca zilele trecute nici ca au fost!
Dar inca nu am inteles nimic si nu am invatat nimic din cele petrecute. Data viitoare voi reactiona tot asa si ma voi plange din nou unui perete si unui tavan care nu raspund sau poate gasesc alinare pe un umar potrivit care sa ma inteleaga si sa-mi fie alaturi! 





Poate imi lipseste o prietena adevarata, lucru rar de gasit intr-o lume care se intrece in viata asta la datul la gioale, doar doar, o iesi mai fruntasa decat ceilalti...

3 comentarii:

  1. Toate trec asa se spune ! Zambeste nu e un final

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt doar stari trecatoare, acum vad viata din nou in roz, pt scurt timp e liniste in viata mea, nimic care sa tulbure rutina unei vieti normale, , asa mi se intampla cum ziceam si in postarea de mai sus, doar atunci cand sunt cumva la ananghie imi gasesc linistea asternandu-mi gandurile aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca toti trecem prin momente grele, nu o data, cine stie de cate ori...scrie mai mult atunci cand treci prin astfel de momente, daca asta te linisteste, dar nu inceta sa crezi in prietenie, nu te descuraja daca n-ai intalnit inca o prietena care sa te inteleaga, sigur exista undeva, mai trebuie sa cauti, eu am prietenii care dureaza de peste douazeci de ani!

    RăspundețiȘtergere

PAREREA TA ?