vineri, 19 aprilie 2013

Cea mai idioata reclama


Pana la urma avea dreptate Mircea Badea care spunea ca oriunde s-ar uita la TV apare Bahmuteanca care ne spune ori ca a divortat ori despre tigaia cu care darama muntii. Daca nu ma credeti priviti:


Despre astfel de reclame vreau sa va vorbesc.
Sunt multe reclame care sunt foaaaarte idioate sau sunt facute cu buget redus, dar este una care ma scoate din minti. Cea de la tigaia Dry Coker in care Adriana Bahmuteanu recomanda cumpararea lor. Dupa prima versiune interzisa de CNA ( de aici)   in care afirma, cu surle si trambite ca “De când folosesc tigaia Dry Cooker, simt că am mai multă energie", "parcă aş dărâma munţii cu tigaia Dry Cooker", "sunt în formă doar cu tigaia Dry Cooker", "Dry Cooker nu e o tigaie (...) e sănătatea copiilor mei", a revenit pe micile ecrane intr-un mod si mai penibil. Va las a urmariti spotul, dupa care vom analiza pe rand fiecare fraza din acesta reclama..
 

1. “Fluturasii in stomac nu se simt de la prea mult amor, fluturasii in stomac se simt de la mancarica buna, gatita in Dry Coker”.
  De faptul ca este indragostita lulea de noul iubit, dupa un trecut zbuciumat cu Silviu Prigoana cred ca stie toata lumea. Mai stim si ca are doi copii din aceasta casnicie, in care oricum fiind casatorita cu un miliardar din top 300 cu siguranta nu gatea ea. Poate doar bunica si bucatareasa.
  Ce m-a scos din sarite a fost faptul ca d-na Mirabela Dauer a fost inlocuita cu acesta duduie care face niste greseli astronomice, atat prin ceea ce afirma in reclama, prin faptul ca apare intr-un trening de casa si supercoafata, cat mai ales prin faptul ca se vrea a fi credibile toate balivernele spuse de ea. Pt ca publicul nu iarta, (cel putin eu!) si nu uita de propriile ei declaratii prin emisiuni, din timpul casniciei cu d-nul Prigoana in care spunea ca mananca slanina sau jumari cu ceapa, in toiul noptii, adica o cina foarte bogata in grasimi, dupa care intoarce foaia spunand ca de fapt ii place viata sanatoasa si alimentele gatite fara strop de ulei. 

Dar se pare ca acest lucru nu a fost un impediment ca producatorii tigaii anticolesterol, care practic promoveaza alimentatia sanatoasa, sa ii faca o astfel de oferta.
O strategie extreme de proasta, domnilor producatori. Mai bine ati vedea inregistrarile inainte de a pune promoter la un stil de viata sanatos tocmai persoane care nu adopta acest stil si este in fata reflectoarelor doar pt ca scandalul vinde.
  Si inca ceva. Am 26 de ani. Pana acum nu mi-a spus nimeni ca mancarea buna provoaca fluturasi..?! J
2.Si mancarea asta buna se face numai in tigaia Dry Coker”
  Si aici nu am decat o intrebare: Ce sa inteleg, ca mancarurile bunicilor noastre care gateau in cuptoare de lut, pe plita,  pe pirostrii, nu erau gustoase, mamaliguta, porumbul copt, mancarea la ceaun???


 
Cea de-a doua doamna care apare in reclama e destul de in varsta, poate de aceesi varsta cu bunica mea…Oare pana acum a mancat 50–60 de ani o mancare care nu era gustoasa, doar pt ca nu exista Dry Coker???
Le invit pe stimabilele la toate festivalurile gastronomice din tara unde lumea se imbulzeste sa prinda o portie de fasolica sau cioba de peste la ceaun sau unde se fac mieii la protap, asta dupa ce le tin cateva ore bune fara mancare. Sa vedem, raman la aceesi parere ca “mancarea asta buna se face numai in tigaia Dry Coker” ?


3.Daca n-ai Dry Coker nu esti gospodina.
  Stati, nu aruncati cu bolovani, nu eu am spus asta!!! J
Asta m-a facut sa pun titlul de Cea mai idioata reclama!
Aceasta remarca a trezit in mine milioane de inversunari impotriva acestei….spuneti-i cum vreti, dar asa o jignire mai mincinoasa credeti-ma ca nu exista!
Ce ne facem noi, cele care nu avem tigaia minune si totusi primim laude la fiecare masa? Si fara sa innoate carnea sau legumele in ulei? Poate suntem subiective, ce-i drept, ca e munca noastra, dar totusi nici sotii nostrii sau musafirii nu ar fi golit farfuriile daca gateam oribil, fara gust sau erau pe pat de spital, ceea ce Slava Domnului, nu se intampla!

4.E foarte foarte bine, nu mirosi a chiftele in pat, asta-i idea”
  Inainte de a-si achizitiona tigaia nu facea dus dupa pranz, cina sau cand gatea?
Se aseza in pat cu pijamaua mirosind a “chiftele” ???
Atunci o rog sa nu-i mai dea lectii de igiena amaratei de Ioana Tufar !!!

  Cineva priceput in ale marketingului mi-a spus odata ca producatorii reclamei mai bine s-ar apuca de goblenuri decat sa scoata asemenea idiotenii drept strategie de crestere a vanzarilor…Unde mai pui ca a fost si parodiata, in dulcele stil mioritic...:))) Filmuletul a fost completat cu alte momente video, din filme, alte reclame sau cu imagini de pe net, iar rezultatul este GENIAL.Va invit sa-l vedeti, sa va amuzati la fel de tare ca si mine:

 

P.S. – Si o ultima informatie. ”Forbes România” estimează că bugetul de publicitate TV pe care l-a cheltuit Studio Moderna (compania care promoveaza “minunea” de tigaie) în 2012 a fost de 7,5 milioane de euro!

4 comentarii:

  1. simpatic foc colajul cu alte imagini.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca-ti place, am ras cu lacrimi la faza cu tigaia in fata de la Neata cu Razvan si Dani..:))

    RăspundețiȘtergere
  3. 'a mai 'a reclama este aceea la un produs farmaceutic, Supermax Articulatii...si se difuzeaza la radio de mult timp, nu inteleg cum nu au retras-o pana acum, e un amestec de jenant cu penibil...

    RăspundețiȘtergere

PAREREA TA ?