marți, 16 aprilie 2013

Primul rewiew – set cosmetice Orly

 

 Am castigat un set de cosmetice de la Orly, prin intermediul blogului Sabinei Cornovac. Vreau sa-i multumesc inca o data tare mult pentru premiul primit! Am ridicat premiul imediat ce am primit avizul in posta, si pt viitor voi cauta o metoda de a ramane fidela acestei marci, prin comanda online cel mai sigur, daca nu voi gasi  saloane partenere sau magazine distribuitoare de unde sa pot achizitiona gama Orly. Este un brand pe care il cunosc si de care am auzit acum mult timp, insa nu am avut ocazia sa il incerc pana acum.
Iata despre ce produse am sa va vorbesc astazi:
 

                                                   
  1. Plum Noir. Dacă vă plac culorile profunde, luxul, acesta este lacul de unghii potrivit pentru tine! Alunecă cu uşurinţă, fără striaţii sau mici bule. Are consistenţa perfectă pentru un lac de unghii. Rezultatul final este  lucios, de lungă durată. Chiar astazi când am purtat-o, am primit complimente. Avand in vedere ca este prima utilizare, voi reveni asupra acestui post si voi modifica daca imi voi schimba opinia despre produs, insa nu prea cred ca o voi face deoarece imi fac o parere foarte repede despre ojele folosite si de cele mai multe ori ramane aceeasi.


 2. Lacul de unghii Country Club Kaki de la Orly vine într-o nuanţă maronie luminoasa, care se va potrivi oricarei tinute vestimentare. Îmi place aceasta culoare, fiind una  discreta.
De asemenea, capacul si pensula ojei sunt foarte, foarte, foarte bune. Am uitat să menţionez ca e un lac uimitor de neted şi strălucitor.


  3. Eu nu sunt buna la descris culori, dar pentru mine culoarea e asemanatoare macului rosu.
Formula e surprinzător de densa, dar opaca, aplicata într-un singur strat. Formula Orly Haute Red contine o rasina naturala, speciala, care permite lacului sa adere perfect si in acelasi timp sa ramana intact pe unghie.
Cum rosu nu e roz, e greu sa gasesti mai multe nuante de rosu intens care sa fie frumoase. Ei bine, parerea mea s-a schimbat in momentul in care am vazut oja Orly Haute Red. E imposibil sa nu va placa aceasta nuanta! Este o oja care iese in evidenta datorita sclipiciului. O culoare ce nu trebuie sa lipseasca din colectia ta de lacuri.







  4. Nu ma pot opri sa-mi privesc unghiile. Prisma Gloss Silver de la Orly este folosita in saloanele profesionale din S.U.A. Este o oja profesionala, de calitate, durabila. E geniala, se usuca in cateva secunde, se aplica usor si arata perfect. Dintre toate, ramane preferata mea, merita sa o incercati! Lacurile Orly sunt renumite in intreaga lume pentru culori sofisticate, durabilitate si capacitatea de a ramane intacte pe unghii, dar si pentru perioada indelungata in care persista. 




  5.  In putinul timp liber am mai testat si uleiul pt cuticule Orly Cuticle Oil+ . Imi place acest ulei de cuticule, ajută la menţinerea sănătoasă a cuticulelor şi face unghiile mai puternice. Nu se simte gras ca multe alte uleiuri, puteţi aplica o picătură mica pe fiecare cuticula şi lăsaţi-l o sec. pentru a scufunda sau doar masati imediat. Spre deosebire de tratamentul meu anterior  Cuticle Orly Oil+ chiar functioneaza. Are un miros foarte placut (citrice/flori).Ramane sa-mi fac timp sa testez si crema Sheer Radiance.


  CONCLUZIE  - De ce să alegeţi Orly:
- Unghiile tale vor fi ingrijite cu produse profesionala, oja Orly, de cea mai buna calitate, va rezista pe unghie mai mult timp;
- Mainile si picioarele tale vor avea un aspect intinerit si ingrijit;
 - Culorile colectiei  te ajuta sa-ti creezi fie un look romantic, fie unul indraznet. De asemenea, poti merge cu incredere pe stilul nude.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?