miercuri, 3 aprilie 2013

Cateva chestii dragute..

Nu am uitat de blog, din contra, de ceva timp sunt cat se poate de activa pe aici, particip la diverse concursuri cu premii, campanii pt bloggeri, cum ar fi aceasta sau aceasta sau aceasta, etc, dar mai nou imi plac 2 lucruri: editarea fotografiilor intr-un mod cat mai original (cine e in lista de prieteni pe facebook stie acest lucru) si poeziile, in special de dragoste. Si atunci am zis sa le combin pe amandoua, sa vedem ce iese. Dupa ce am scotocit ieri pe google in cautarea unui program care sa ma ajute in acest sens, cam asta a iesit...






















P.S - Sper sa va placa, eu le ador, pozele sunt cat se poate de recente, facute mai mult in joaca, iar restul e meritul celor de la imikimi.com si pizap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?