miercuri, 17 aprilie 2013

Rewiew Paintbox W7




Se spune ca toamna si primavara ploua mult. Pentru mine, primavara a inceput cu o ploaie  de cadouri. Va spuneam ieri aici ca am primit cadou cosmetice din gama ORLY. Ei bine, nici azi nu puteam incheia ziua fara o supriza placuta. 


De faptul ca mi-am gasit jumatatea v-m mai spus si un lucru pe care l-am omis despre EL e faptul ca ii place sa ma suprinda, fara o ocazie anume, printr-un gest frumos. Stia ca imi doresc o trusa de make-up de ceva vreme. Insa nu ma gandeam ca va conta atat de tare pt el acest lucru si se va descurca atat de bine in alegerea ei. A ales o trusa calitativa, profesionala, Paintbox W7. Dupa pupaturi, multumiri si emotia primirii unui cadou am trecut la actiune.
     
  Am deschis-o si am remarcat  in primul rand numeroasele nuante, 77 !!! O combinatie ideala de farduri mate si sidefate. Sunt chiar culorile mele preferate! Trusa contine culori timide, neute, cum ar fi bej, crem, auriu, dar si nuante de lila, roz, verde sau albastru pt un look intens, indraznet, in functie de ocazie.



Pentru mine oricum machiajul e indispensabil. Cum sunt mereu in cautare de nuante noi in ton cu moda, cautarea mea a luat sfarsit pentru ca aceasta trusa de la W7 imi dezvaluie 77 de nuante gata sa fie purtate oricand. A fost cadoul perfect!



Ceea ce m-a impresionat la aceasta trusa a fost pigmentul senzational si paleta coloristica atat de "purtabila"! Include de asemenea, doua aplicatoare. Este foarte utilă şi nu trebuie să imi mai fac probleme că nu gasesc nunaţa potrivită, deoarece am din ce să aleg :).


Este o trusa profesionala pentru machiaj,  ideala pentru ca indragesc culorile naturale si prefer un machiaj care sa scoata in evidenta naturaletea si frumusetea ochilor mei verzi.



Chiar ii pun intr-o lumina favorabila. Voi folosi zilnic acest cadou si recomand tuturor fetelor aceasta trusa pt ca m-am documentat si cuvintele celor care o folosesc sunt doar de lauda. Asa ca fetelor, la shopping si fiti frumoase!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?