joi, 16 mai 2013

Pregatiri de weekend



  Dragii mei, in primul rand buna dimineata. Zilele acestea voi lipsi un pic de pe blog, urmeaza pt noi ( eu si sotul) un weekend nebun la Predeal. Cum bine stiti, sunt fericita posesoare a unui voucher de cazare la vila Alina din Predeal, de care ma voi bucura in acest weekend, datorita Superblog si Paralela 45, carora vreau sa le multumesc.                                                          
Am nevoie de putina relaxare, de aer curat, mai ales ca Pastele l-am petrecut acasa, cu prietenii. M-am bucurat de aceasta veste pe care am primit-o acum cateva saptamani si astept cu nerabdare sa ajung acolo, pentru ca ca se anunta si o gramada de evenimente frumoase, concerte, cu ocazia zilelor Predealului. Deci sunt o norocoasa..:)
  Bagajul e deja facut, nu mai trebuie decat sa ma urc in masina , sper sa am parte de vreme buna si revin cu poze de acolo zilele viitoare. Cuvantul de ordine va fi distractie!
  
 Va doresc, de asemenea si voua un weekend insorit de pe acum si poate…ne vedem acolo :)


4 comentarii:

  1. Un weekend relaxant îţi doresc! Să te întorci cu povestiri noi! ;D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, axlanda, esti draguta, dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, deocamdata vacanta noastra se suspenda pt o alta data viitoare, sper cat mai apropiata...:(

    RăspundețiȘtergere
  3. cum a fost la Predeal ? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. S-a dus pe apa sambetei , ca asa e la mine. Niciodata nu mi-a iesit nici un plan...:(

    RăspundețiȘtergere

PAREREA TA ?