vineri, 17 mai 2013

Dragostea imi e avere..


Aceste randuri sunt in primul rand de multumire, adresate divinitatii,  pt ca atatea lucruri vrem de la viata, fara sa pretuim la adevarata valoare ce avem.
V-am mai spus deunazi ca nu am palate si averi pe pamant, mai de pret este iubirea. Pentru ca unii alearga toata viata in cautarea ei si ajung sa faca compromisuri, fie raman singuri si tristi, resemnati.
  De cate ori imi este greu, realizez ce om minunat am langa mine, care ma sprijina neconditionat si e acolo sa-mi stearga lacrimile si sa-mi redea speranta. Sunt 6 ani de liniste, de impacare, de armonie. Iubirea lui m-a schimbat si mi-e teama ca nu voi gasi cuvinte indeajuns de frumoase si de intense pt a reda ce simt. Zambetul cu care ma trezeste dimineata, bratele ce ma imbratiseaza atunci cand am nevoie, buzele moi si catifelate, ochii patrunzatori, vocea calda, toate astea si multe altele fac parte din trasaturile sufletului meu pereche.
  Nu am cum sa uit toate momentele grele prin care am trecut si le-am depasit cu bine IMPREUNA. Imi place sa cred ca cineva acolo sus, ma iubeste. Rugile mele au fost ascultate si Dumnezeu mi-a scos in cale fericirea. 



Îţi mulţumesc iubite, răbdare-a care-o ai
îţi mulţumesc că mie, şi viaţa tu îmi dai
aştepţi să vină ploaia, să spele-al meu oftat
iar din grădina vieţii culegi un sărutat.

Tu ştii iubite dragă, c-am fost mereu a ta
m-am afundat în mare, să-mi spăl durerea mea
am împletit din vise, atâtea amintiri
am străbătut pământul, să căutăm iubiri.

Deschis-am cartea vieţii, ţinându-ne de mână
am scris atâtea pagini, doar noi doi împreună
capitole în care am plâns sau am cântat
scriind povestea noastră cu sufletul curat.

Îţi mulţumesc iubite, că-mi dai puterea ta
cu lacrimi de iubire, ai şters durerea mea
acum, în ceas de seară, iubite vreau să-mi spui
iubire ca a noastră, în lume, alta nu-i!

autor: MADALINA ELENA BARBU



6 comentarii:

  1. Foarte frumos ! iti doresc sa te simti asa toata viata !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Cristina, te mai astept pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Bianca, la fel iti doresc o poveste frumoasa de care sa te bucuri sincer si te mai astept, bine ai venit pe acest blog!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos Daniela, ma bucur pentru tine !

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos Daniela, ma bucur pentru tine !

    RăspundețiȘtergere

PAREREA TA ?