marți, 14 mai 2013

Haide, inainte!



  Cand am inceput activitatea pe acest blog marturisesc ca nu l-am facut decat pt mine. Nu l-am setat pe modul confidential, dar nici nu imi pasa foarte mult de cei ce imi urmareau postarile. Scriam pt ca asa simteam si voi continua sa fac lucrul asta, mai ales ca in ultima vreme si inspiratia e de partea mea. Inca nu am ajuns la performante privind traficul, e mult prea devreme, dar privind in urma prind curaj. Invat zilnic de la voi, ceilalti si incerc sa redau in randurile ce le cititi toate trairile mele intr-un mod cat mai personal si pozitiv.
  Daca la inceput l-am luat ca pe un mod de rabufnire a tuturor starilor negative, cu timpul am inteles ca nu e cazul  si nici locul potrivit pt a refula. Avem nevoie ( pt ca si eu va urmaresc cu interes), de lucruri pozitive, comice chiar, de lucruri folositoare, de sentimente frumoase trezite la viata, chiar daca voi scrie si atunci cand tristetea ma va apasa, dar poate nu voi intra in detalii, sau voi sta un pic departe de blog, pana soarele va rasari din nou pe strada mea.
Si pt ca e marti, pentru cine e superstitios, va urez sa aveti 3 ceasuri bune, cu mult noroc si pana data viitoare va las pe mainile Nicolei,  sa va gadile urechile cu acordurile muzicii sale. BOXELE LA MAXIM!!!
Toate bune!


P.S. - Tare mult mi-as dori un feedback din partea voastra. Nu ezitati sa va exprimati opinia !

2 comentarii:

  1. Eu am prins drag de blogul tău şi te citesc aproximativ în fiecare zi!
    Şi eu fac la fel ca tine, când am ceva pe suflet, deschid un new post şi mă descarc. Pentru mine, scrisul pe blog e cea mai bună modalitate de a mă elibera de stres, griji, probleme...
    Ţine-o tot aşa! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult. Oamenii ca tine ma fac sa continui activitatea aici, pe blog. Si eu sunt abonata la postarile tale. Sper sa fiu pe plac tuturor, ma straduiesc sa gasesc subiecte care sa intereseze pe cat mai multi, despre care pot discuta aici, cu voi.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

PAREREA TA ?