vineri, 10 mai 2013

Leapsa despre copilarie

  Pentru ca tot se apropie cu pasi repezi ziua copilului, pe 1 iunie, mi-am propus pentru voi un joc de aducere aminte despre copilarie. E de fapt o leapsa pe care era imposibil sa nu o preiau, avand in vedere intrebarile ce m-au provocat si mi-au trezit amintiri pretioase. Haideti sa vedem despre ce e vorba:


1. Care era jocul tau preferat din fata blocului?
Cred ca Ascunsa pt ca aveam o multime de locuri unde puteam sa ne furisam :).

2. Care este “dulcele” pe care l-ai manca si acum?
Nu as refuza niciodata o ciocolata!



3.  Care au fost desenele tale preferate?
Sunt multe. Imi aduc aminte ca urmaream cu placere Alladin, Sailor Moon, dar cel mai tare mi-au placut cele cu Ciocanitoarea Woodyy :).
 


4.   Pe melodiile cui ai crescut “mare”?
Mmm, sincer  “ Frumoasa-i vecina noastra..”  – Silvia Dumitrescu, Laura Stoica si Madalina Manole.

5.  Ce amintiri îți trezește guma Turbo?
Era “desertul” dulcele preferat al copilariei, faceam colectie de suprize cu masinute de la aceasta guma dulce dulce.


 6.  Ce visai să devii atunci când erai mica și ce-ai ajuns?
Mergeam des cu bunica mea la manastiri de sarbatori si vedeam in maicutele de acolo niste fiinte curate, inocente, simple, spiritual vorbind si imi doream sa am aceasta blandete in ochi si puritate in suflet. Anii au trecut, mai tarziu am vrut sa am indemanarea mamei la confectionat rochite pt papusi si am intrat in lumea confectiilor textile, impulsionata fiind si de faptul ca-mi puteam croi orice model de haina pt a fi in pas cu moda.


7. Cum ți-ai descrie copilăria în 3 cuvinte?
Scurta, memorabila, de vis.


Leapsa am furat-o de pe un blog, revin cu link!
Provoc pe oricine sa-si aminteasca de copilarie..:)




4 comentarii:

  1. Daca ale tale erau cele cu Ciocanitoarea Woodyy ale mele erau cele cu Piff si Hercule :D
    Ps: Pot prelua si eu aceasta leapsa ? Nu am mai facut de mult una si asta chiar ma face sa ma simt mult mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit pe acest blog.
    Te invit sa o faci, abia astept sa citesc si celelalte raspunsuri la intrebarile de mai sus...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am preluat si eu aceasta leapsa...am preluat-o de la Locco

    RăspundețiȘtergere
  4. Ok, bine ai venit pe blogul meu, sper sa fie pe placul a cat mai multi bloggeri, e chiar melancolica...

    RăspundețiȘtergere

PAREREA TA ?