luni, 27 mai 2013

Rutina, rutina si …cam atat



  Iata ca am revenit destul de repede. Nu am putut sta deoparte prea mult timp. In ultima perioada mai multe lucruri au schimbat mersul treburilor in viata mea. Daca intr-o perioada imi doream sa se intample ceva nou, care sa ma scoata din pasa rea in care eram, acest lucru s-a si intamplat, iar linistea s-a instalat in sufletul meu. Planurile mele intra intr-o linie dreapta, batand la usa indeplinirii, si toate dorintele mele prind contur, chiar daca asta inseamna mai putin timp liber si un pic de oboseala. Dar cum conteaza doar rezultatul, foarte mult, restul sunt doar detalii.
  Pentru acest coltisor virtual am nevoie sa mi se intample lucruri, ceva care sa sparga monotonia, pt a capta atentia si a nu va plictisi cu nimicuri.
  In rest sunt bine, ma bucur de fiecare raza de soare, optimismul e la cote maxime si asa sper sa ramana. Dupa atatea furtuni, simt cu adevarat ca TRAIESC. E vara si la propriu si la figurat! Ma simt motivata, apreciata profesional si nu e doar o iluzie. E o siguranta, cel putin momentan, ce mi-a alungat insomniile. E mare lucru sa te stii folositor pt ca imi creeaza echilibru si imi mentine starea de spirit pozitiva. Aceasta schimbare ma face sa apreciez somnul dulce al diminetii si sa ma bucur de putinul timp liber pe care il fructific la maxim.
In drum spre jobul meu observ agitatia nebuna din trafic, deschiderea magazinelor si persoane grabite pt tot ce si-au propus sa faca. Zabovesc cateva clipe in fata vitrinelor colorate si imi fac repede in cap un wishlist . Odata ajunsa la locul de munca, imi intru in ritm si ma organizez rapid cu tot ce e de facut pana la sosirea primei cliente. Pentru ca asta fac, vand articole de imbracaminte pt tinerele domnisoare ale Brailei. Si nu sunt putine, domnilor..:) Zilnic incerc sa le consiliez pt cea mai dificila misiune – sa fim frumoase! Urmeaza sezonul estival si incercam sa fim la inaltimea asteptarilor, oferind piese vestimentare care sa ne scoata din anonimat, evidentiind feminitatea si senzualitatea. 


   Dupa program, ma indrept rapid catre casa, unde alte lucruri asteapta organizarea, pt cina si ziua ce vine, cu toate cele necesare. Sunt o familista si o gospodina convinsa. In asteptarea sotului, imi place sa-l suprind intotdeauna cu mancaruri proaspete si gustoase, dupa o zi grea. Urmeaza un film bun, in bratele omului iubit, o scurta conversatie despre cele intamplate peste zi si apoi, Mos Ene isi intra in drepturi. Un somn odihnitor si o alta zi din calendar ni se asterne in fata. E ritmul oricarui muritor de rand, dator sa lase o urma pe Pamant…
Cam asa decurge o zi din viata mea, nimic deosebit, cu care sa ma pot lauda. Pana la noi schimbari, toate bune. Va pupacesc!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?