duminică, 18 august 2013

Si din nou, despre suflete veninoase…


   Dupa ploaie vine si soare, nu-i asa? Dar el nu ramane definitiv la orizontul vietii noastre. Dupa o perioada de timp suntem din nou incercati de viata, si totul in jur devine gri. Esecuri, lacrimi, dezamagiri, toate starile posibile ne incearca, pana la disperare. Se  spune ca fiecare se descarca in felul sau cand se afla la ananghie. Unii sparg un pahar, altii trag o injuratura, isi varsa naduful pe cei dragi, isi inneaca amarul in bautura sau…unii scriu. Isi cauta alinare in randuri scrise cu sufletul, asa cum este si cazul meu. Cand gandul dicteaza cuvintele se revarsa aici, pt a lasa loc linistii, frumosului, zambetelor, sperantei si echilibrului in sufletul meu.
  De ce o fi oare atata  venin in sufletele oamenilor ? Unii nu mai stiu ce este prietenia, bunatatea, respectul, bunul simt. Au ramas acolo, de unde provin, din cartile bunelor maniere. Tot mai rar intalnesc oameni bine intentionati, care fac o fapta buna dezinteresati. Toate aceste calitati au fost uitate si inlocuite cu ura, minciuna, perversitate.
Cum ma motivez sa merg mai departe? Ma izolez intr-o lume doar a mea, sunt mai putin comunicativa, citesc, ascult muzica, ma recompun pas cu pas, gandindu-ma la cine sunt si ce pot, incerc sa ma incurajez si apelez la putinii oameni ce ma cunosc cu adevarat. Mare noroc am avut de acesti oameni pe care i-am avut alaturi şi mai ales ca au crezut în mine şi m-au îndrumat la fiecare pas. Nu sunt multi, doar cativa, de valoare, pe care ma pot bizui in orice situatie si care-mi raspund cu mare placere la fiecare apel al meu. Le mulţumesc mult pentru acest lucru! Pentru ca ei mi-au demonstrat ca mai exista suflete deschise, oameni altruisti, increzatori, veseli si optimisti., de la care iti poti incarca bateriile. Si atunci viata capata sens, caldura si energia lor imi dau incredere si curaj pt ziua ce vine. Si invat din nou o lectie, sa am mai putine asteptari de la altii si incredere limitata..





                                         











      

2 comentarii:

  1. Buna Alin. Multumesc pt aprecieri si pt faptul ca aceste randuri ti-au dat un impuls de a-ti asterne gandurile pe blogul tau.
    Cat priveste blogrol tin de mult sa adaug acesta categorie pe blog, imi lipseste timpul pt a ma ocupa de el deocamdata, dupa cum vezi postez destul de rar in ultima vreme. Cu pima ocazie cand voi avea putin timp ma voi ocupa sigur de acest lucru. Multa insipatie iti doresc, ai inceput cu dreptul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua, prieteni, sunt aici pentru a spune o mărturie minunată și uimitoare despre un mare jucător de vrăji care m-a ajutat. Numele meu este Vivian Anderson. Recuperarea iubitului meu este ceea ce mă așteptam cel puțin și nu mi-aș putea imagina niciodată. Eu și bărbatul meu suntem căsătoriți de cinci ani și trăim fericiți, dar dintr-o dată s-a schimbat complet și s-a îndepărtat de mine și nu am știut niciodată ce se întâmplă, am încercat să-l întreb, dar el a refuzat să-mi spună ce problema este și, odată cu trecerea timpului, a căutat divorțul. Eram atât de îngrijorat și confuz, și am făcut tot posibilul pentru a-l readuce înapoi, dar nu a fost ușor, am crezut că toată speranța s-a pierdut și, în timpul căutării mele de ieșire, mi-a spus un prieten de-al meu care avea o problemă similară eu despre un mare jucător de vrăji numit DR JOE care a ajutat-o ​​să-și recapete și prietenul. Nu cred niciodată în aruncarea de vrăji în întreaga mea viață sau într-o magie pentru că nu am crezut niciodată că va funcționa, dar am încercat să-i dau acestui om o șansă și, spre marea mea surpriză, a aruncat o vrajă pentru a-mi readuce iubitul în 2 zile așa cum a promis , dar astăzi suntem din nou împreună într-o casă minunată. Folosesc această ocazie pentru a spune oricui trece o situație similară Sau dacă aveți nevoie de Cure să-l contacteze pe e-mail: drjoesolutionspells@gmail.com sau numărul de WhatsApp +1-7252404536

    RăspundețiȘtergere

PAREREA TA ?