sâmbătă, 28 februarie 2015

E soare in suflet

 Omenirea a trecut prin razboaie, prin molime si crize, dar intr-un fel sau altul a renascut. Din propria cenusa. Asemeni mie! Am cazut de multe ori, dar m-am ridicat, si demna mi-am continuat drumul...Am suferit, am fost cuprinsa de tristete, uneori am ajuns la disperare, alteori am fost dezarmata si m-am simtit infranta. Dar au trecut clipele acelea. 

Dupa toate furtunile din viata mea, lacrimi, insomnii, zbucium si deznadejde, rugaciunile catre divinitate prind contur. In lupta cu toate astea, acum ma simt mai puternica, invingatoare, pt ca am crezut in sansa mea si in luminita de la capatul tunelului. Toate visele si dorintele mele se implinesc, rand pe rand. Tocmai acest lucru imi ofera speranta, liniste, echilibru si siguranta. Pentru ca atunci cand eram la capatul puterilor doar atat imi doream..Slabiciunile si durerile mele sa plece departe, scotand la lumina 2 ochi verzi, frumosi si sinceri, oglinda sufletului meu!

  Cand toate imi merg din plin se asterne linistea si multumirea. E soare in suflet acum, si la propriu si la figurat, iar zambetul radiaza pe chipul meu, asemeni unui diamant in soare. Iubirea, implinirea profesionala si siguranta financiara s-au impletit frumos, alcatuind un tot.. Dumnezeu isi iubeste semenii si a auzit strigătul mut de ajutor al sufletului meu..

IUBIREA

Iubirea este un dar divin...E  credinta oarba, incredere si daruire. Trup  si suflet. Iubirea vindeca rani, te face sa zbori, sa visezi cu ochii deschisi, te descoperi, te transformi si simti ca traiesti. . Iar sentimentele sunt reciproce. Daca sufletul meu plange, e in stare sa strabata lumea, doar pt a-mi sterge lacrima. Neconditionat ma asculta, ma sprijina, ma protejeaza! Fiindcă uneori o voce caldă şi câteva cuvinte simple, dar ieşite din suflet sunt tot ce-mi trebuie şi... fac minuni!
 Fiindca cel mai frumos sentiment din lume e atunci cand strangi in brate barbatul ce-l iubesti, iar el sa te stranga si mai tare! Bratele sale ma fac sa uit de tot ce-i rau, e de ajuns sa intind mana, pt a gasi mana lui, ce niciodata nu-mi va da drumul.  Iubirea imi este calauza, lumina si pace.
Iar siguranta in iubire, oferita de omul drag si de familia ce-mi e aproape imi indreapta ochii spre cer, unde recunostinta mea e infinita. Imi doresc ca aceste clipe sa nu se mai termine, ma fac sa ma simt bogata prin educatia primita de acasa, pe care o port cu mine oriunde.
Si astazi cuvintele mamei imi rasuna in gand, plecata fiind printre ingeri acum. “Poate nu avem palate, insa avem in inima o bogatie sufleteasca, ne avem pe noi, pe Dumnezeu alaturi, si asta este tot ce conteaza. ” Oriunde ai fi acum, te port in inima mereu, draga mama!

Implinirea profesionala

 Este atunci cand fac ce-mi place si am parte de beneficii, recunoastere, cand toate capacitatile imi sunt stimulate, iar creativitatea si ideile noi imi scot in evidenta calitatile si imi dau certitudinea ca sunt pe drumul cel bun, si urc inca o treapta pe scara profesionala.

Siguranta financiara

 Este cea care ma lasa sa dorm linistita, imi permite sa-mi faci planuri, imi da voie sa visez, stiind ca nu raman doar vise, iar prioritatile odata atinse, imi pot permite un mic rasfat, sau un moft, fie ca e doar o iesire cu prietenele la o prajitura, sau la shopping, sau un mic concediu, undeva departe.
Depinde de fiecare ce-si doreste de la viata si cat de tare lupta pt visele sale. Doar atat imi doresc, ca “soarele” de acum sa tina o vesnicie, e loc destul la mine in suflet, dupa atata ploaie si furtuna, si asta va doresc si voua, sa simtiti speranta in suflet, sa va bucurati de tot ce e bun si frumos pe lumea asta, si sa uitam de tot amarul.
Sa fiti fericiti, oameni buni, asemeni mie! Va doresc un umar aproape, si o mana care sa va sprijine...Va doresc o primavara frumoasa !

Intotdeaua e un nou inceput!


2 comentarii:

PAREREA TA ?