duminică, 2 octombrie 2016

Parjoale moldovenesti

Ingrediente : 

- 800 de grame carne tocata ( amestec vita+porc ) ;
- 2 oua ;
- 1 cartof maricel ;
- 1 morcov ;
- 1 legatura patrunjel ;
- 1 ceapa mare (sau doua cepe mai mici) ;
- usturoi praf ;
- sare, piper, cimbru dupa gust ;
- 2 de linguri pesmet ;
- 1 pachet de unt ;



Mod de preparare :

  Am curatat legumele (cartoful, morcovul si ceapa ).Le-am dat pe razatoarea mica apoi am scurs bine cartoful si morcovul, ceapa mai putin ( ca sa dea gust) si le-am pus intr-un castron mare, impreuna cu carnea tocata. 

Au urmat pesmetul, condimentele, verdeata si ouale, dupa care am amestecat bine cu mana. 

 Cand compozitia a devenit omogena, inmuiem mainile in apa si dam forma dorita parjoalelor, dupa care le asezam in tava, fie direct pe foaie de copt, fie unsa din timp cu unt topit, pentru circa 45 de minute. Eu am incercat ambele variante..prefer insa fara unt :). 





 Pe la jumatatea timpului de coacere am scos tava din cuptor, am intors parjoalele si le-am pus iar la cuptor, ca sa se faca uniform. Depinde si de cuptor.. cand capata o culoare usor maronie, le verificam sa vedem daca sunt coapte.
Se pot servi alaturi de o salata, piure de conopida sau in sos de rosii. Sunt foarte bune, satioase si foarte usor de preparat.

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?