duminică, 12 octombrie 2014

Un nou inceput, o noua viata

Am mai pomenit pe blog despre mine si familia mea. In urma cu mai bine de un sfert de secol,  intr-un frumos oras dunarean, Braila,  intr-o zi de toamna,  o fetita firava, cu ochii verzi  venea pe lume, inconjurata de caldura si dragostea familiei. Anii au trecut pe rand, iar astazi vorbim despre orasul meu natal, port la Dunare, cu amaraciune fata de inertia prezentului si cu speranta unui vitor incert, in ciuda trecutului glorios..
  Una din cauzele situatiei e inconstienta la vot! Daca votul ar fi fost liber consimtit si n-ar fi fost viciat cu galeti, ulei, zahar... chiar si bani ... DACA fiecare constiinta ar fi functionat, votantii naivi nu ar fi amanetat viitorul copiilor si nepotilor lor pe 2 arginti si cu siguranta Romania si Braila erau in cu totul alta parte ! Insa constat,  cu tristete in suflet, , ca din ce a fost odata nu mai este mai nimic. ..  Gasim aici  oameni saraci, fara locuri de munca ,politicieni corupti, un oras plin de praf si gropi, fara idei, fara perspectiva, cu cateva obiective turistice din care tin sa amintesc  Lacu Sarat, muntii Macinului, manastirea Maxineni,  dar pt o viziune mai clara va invit sa accesati acest video. Braila .. o parte de Moldova si o parte de Muntenie !


  Tot ce am asteptat de fapt in cei 28 de ani ai mei, timp in care la carma tarii s-au perindat mai multe guverne a fost o…MINUNE! Nu am stat cu mainile in san,  asteptand sa se intample ceva, ba chiar m-am implicat in campania electorala de la nivel local din 2012 pt postul de consilier local. Mai multe detalii puteti vedea pe contul personal de FB.

  “Si daca astazi noaptea,  in intunericul magaziilor ruinate si la roata calma,  elevatoarele nu mai aspira cu nesatul de altadata din pantecul slepurilor, Braila astazi asteapta cu resemnare..pt ca din trecutul ei stie ca toate-s trecatoare si ca ziua ei de faima iarasi va sa vina.  "                        
 (Dumitru Panaitescu Perpessicius – Prefata la istoricul  presei brailene -1927).

  Rabdarea mea s-a sfarsit de curand, pt ca asteptarea unei schimbari nu ducea decat la insomnii cauzate de grija zlei de maine si a datoriilor ce asteptau sa fie platite. Asa se face ca la sfarsitul lunii mai 2014 am decis ca schimbarea sunt EU. In sensul ca e vremea sa –mi incerc, ca multi altii, norocul intr-un alt oras care sa-mi poata oferi un loc de munca si o alta viziune asupra viitorului.

E vorba de capitala tarii noastre, Bucuresti, locul in care am hotarat ca o pot lua de la inceput, alaturi de omul drag. Pot spune ca a fost o decizie inteleapta si reprezinta o noua experienta din viata mea. 


  Nu stiu cat timp voi locui aici, dar muncesc, traiesc, iubesc si viata decurge intr-un normal al lucrurilor. Si poate in curand…vom fi trei J!
Zilnic ne straduim sa ne construim un viitor mai bun, prin prisma joburilor mai bine platite,  iar familiile noastre de acasa se bucura de reusita noastra si ne astepta in sanul familiei, cu bunatati, mai ales ca se apropie sarbatorile de iarna! 


 Fiecare poveste are un sfarsit, insa in viata orice sfarsit e un nou inceput!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?