vineri, 26 decembrie 2014

Bors de ardei umpluti



Varianta mea de ardei umpluti este destul de simpla, mostenita din familie. Asa gateau bunica si mama mea. Si pt ca ramasesem fara idei in bucatarie, pt azi mi-am propus aceasta mancare delicioasa. Si iata ca m-am apucat de gatit..

Ingrediente : 


1 kg. carne tocata ( porc + vita);
12 ardei grasi;
6 rosii;
2 cepe;
1 ceasca orez;
condimente, delikat;
verdeata ( marar, patrunjel), foi de dafin;
2 oua;
1 ling. bulion;
2 morcovi; 
1 litru bors; 

Mod de pregatire: 

Obs: eu nu calesc nici orezul, nici ceapa, pentru a fi mai dietetici. 

Mai intai ardeii se spala, se curata cu grija de cotoare si seminte, pentru a fi   umpluti cu compozitia de carne in care am adaugat ceapa tocata, orezul bine spalat, condimente, verdeata, ouale, bulionul si morcovii rasi.


Dupa care ii vom aseaza in pozitie verticala in oala in care vor fierbe. Din cele 3-4 rosii se vor taia capacele potrivite pentru fiecare ardei. 


Se acopera cu apa, si se adauga de la inceput delikat, dupa gust si foile de dafin.  Se lasa sa fiarba la foc potrivit aprox. 45 minute dupa care se dau pe razatoare rosiile ramase si se toarna in oala, odata cu borsul.
Se lasa la fiert 1, 30h. 
Se servesc calzi cu verdeata deasupra  si/ sau smantana.


Nota: Se pot fierbe atat pe aragaz miscand din cand in cand cratita, ca sa nu se prinda sau se pot introduce in cuptor, cu capac, la foc potrivit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?