marți, 27 iunie 2017

Rulouri din muschi de porc cu carnaciori de bere

Reteta simpla, usor de facut si foarte rapida pentru o cina de dupa serviciu.

Ingrediente:

- 10 felii muschi de porc, batut ca pentru snitele;
- 10 carnaciori de bere;
- 10 felii cascaval;
- 10 rosii cherry;
- 1 ardei kapia;
- 1 ceapa;
- ulei;
- sare si piper;
- scobitori;

Mod de preparare:

Nu am pus exact cantitatea, in grame de carne, deoarece nu stiu exact cata a fost, am taiat-o felii si am pregatit-o ca pentru snitele, am sarat si a piperat carnea.
Se ia fiecare bucata de carne si se introduce in mijloc 
un carnacior si o bucata de cascaval dupa care se ruleaza si se prinde cu scobitori. 











Rulourile de carne se aseaza intr-un vas termorezistent uns in prealabil cu ulei. Ceapa taiata rondele, rosiile cherry si ardeiul taiat fasii se pun peste rulouri.



Cand vasul se da la cuptor se adauga si o cana apa. Dupa 40 minute la foc mic, timp in care apa s-a evaporat am lasat carnea sa prinda o crusta inca 5 minute. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?