miercuri, 27 martie 2013

Blogger ambasador pentru Zorile Store.ro



  Detin blogul acesta de cateva luni. Totul a inceput mai mult in joaca, sau mai bine zis ca o provocare. La indemnul unei cunostinte am inceput sa-mi astern gandurile, trairile, frustrarile, diverse intamplari din viata personala.
  Pentru ca nu am primit critici decat constructive, ce m-au ajutat sa ajung pana aici am hotarat sa-mi las imaginatia sa lucreze, participand si la diferite concursuri cu premii, unde evident, va castiga cel mai bun. Chiar daca rezultatele nu au sosit pana acum, sunt inca optimista si invat zi de zi de la cei mai vechi pe aici.
  In continuare, imi anunt participarea in competitia Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro, prin intermediul acestui articol. Eram la zi cu faptul ca BlogAwards te provoaca la scris, avand in joc premii interesante si atunci mi-am zis ca e cazul sa ma implic, pentru ca imi plac provocarile.
  Din categoria Curatenie de primavara al site-ului ZorileStore.ro mi-au placut balerinii Sugar Mary Jane Cat Pineapple marimea 36 tare mult.
Pentru ca sunt o fire sportiva, tot timpul in miscare, iar primavara (cea adevarata) se apropie cu pasi repezi, imi doresc aceste incaltari. Sunt foarte potrivite, mai ales ca iubesc joggingul, tenisul, plimbarile  in parcul din apopierea casei si sunt culoarea pe care o ador. Sigur voi face o impresie buna si prietenilor, carora le voi da de stire ca aici isi vor gasi modelul, marimea si pretul cel mai bun.Cu siguranta stocul va fi rapid epuizat pt ca avantajele sunt multimple :
-         se acorda o garantie de 30 de zile pentru produsele achzitionate;
-         modelele sunt potrivite sezonului primavara-vara;
-         materialele sunt de calitate, in culorii vii;
-         pt transport nu veti plati decat 5 lei, o suma modica, indiferent de cantitate si distanta, etc.
  Abia astept sa intru in posesia balerinilor pt testare si nu ma indoiesc de calitatea si confortul de care ma voi bucura in aceasta primavara. Cu aceasta ocazie si eu imi voi organiza “ o curatenie de primavara ” , facand loc noilor mele incaltari :).



Un comentariu:

  1. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

PAREREA TA ?