luni, 4 martie 2013

Eu, un actor pe scena vietii...

 



Oceanul, fără râuri , rămâne doar pământ
Pământul, fără iarbă, devine doar cuvânt
Cuvântul nerostit e punte spre uitare
Uitarea-i ce se-alege din tot, fără valoare
Valoarea o măsoară doar omul în cuvânt
Iar omul, plămădeală din apă şi pământ
Calcă pe tot ce-i sacru, prezentul i-e avânt
Uitând că existenţa e doar o noţiune
Când lasă la tot pasul doar praful dintr-o lume!
 
 
La-ncheietura mîinii mele-ascult
cum povesteşte viaţa, şi mă mir,
şi-mi amintesc şi-acuma c-am fost fir
de iarbă, şi-am fost scoică, mai demult.

Şi poate mai-nainte-am respirat
pe-ntinderile vaste, şi-am privit
în faţă cerul tainic şi-am dorit
să nu mai fiu ocean, şi-am fost uscat.

Eu ştiu ce simt copacii care cresc,
şi fructele pe creangă cînd se coc,
ce simt vulcanii care izbucnesc,
c-am fost copac, şi ramură, şi foc.

Cu şerpii pe nisip am stat la soare
şi-am mers la vînătoare, şi-am ucis,
în piatră spaima gîndului mi-am scris
cînd îmi făcusem braţe din picioare.

Şi cîte somnuri nu mi-au trebuit
ca de la capăt truda să mi-o iau,
şi multe le-am uitat, dar pururi eu
am fost, şi niciodată n-am murit.

Magda Isanos - Cum povesteste viata
 
 
Să înăltam speranța ~

Alegeți drumul , găsește-ți calea
Uită durerea ,uită supărarea .
Vreau să zâmbești , vreau să trăiești
Precum o floare , să înflorești .


Nu e prea greu , nu-i nici ușor
Să lași de-o parte gândul grijilor .
Dar nu rătăci , mereu prin întristare
Privește cerul , să vezi cât e de mare .


Să înălțam speranța , iubirea s-o visăm
Din zorii și-n asfințit ,în suflet s-o purtăm .
Alegeți calea , ce vrei să o urmezi...
Încredere în viață , să ai și să visezi .


Uneori viața-i tristă , iar alteori e grea
Dar tu să ți-o iubești , căci este viața ta .
Și lasă-ți grijile , învață să zâmbești
Că viața-i mult prea scurtă , să nu uiți sa o trăiești .


Autor:Jurca Marinela Florina.
 
Cand trec pe strada nimeni nu ma stie
Sunt pentru altii doar un om trecand.
Ce poarta in privire bucurie
Dar sufletul si-l cara greu, plangand.

Cand trec pe strada cine stie oare
Ce taine pot ascunde ochii mei
Si ca dupa un zambet plin de soare
Se-ascund ca sa nu planga nori prea grei.

Cand trec pe strada nimeni nu ma-ntreaba
Nici cine sunt, nici care-i drumul meu
Toti ma vad singura, trecand in graba
Dar langa mine merge Dumnezeu...

Un comentariu:

  1. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

PAREREA TA ?