marți, 11 februarie 2014

Sa nu renunti!



  E lectia mea preferata in materie de dezvoltare personala.
Pentru ca orice drum lung incepe cu primii pasi. Cele 3 unelte de care orice om are nevoie in acest drum sunt Ambitia, Motivatia si Telul.

AMBITIA, pe mine,  m-a ajutat sa ma cunosc, sa constientizez nivelul la care ma aflu, sa am puterea de a recunoaste fara mandrie, faptul ca sunt pe un drum gresit si sa vreau mai mult.

MOTIVATIA a fost cea care m-a impins sa fac o gramada de sacrificii, ce inca nu s-au terminat, pt scopul final. Planurile, sperantele, gandurile, toate pot deveni realitate, daca nu cazi prada comoditatii.

 TELUL. El e cel care ma indeamna zilnic sa aspir, sa cred, sa nu renunt, sa invat permanent, sa citesc oricand pot, macar 2 randuri, si sa lupt, atat cu mine, cat si cu cei care ma trag in jos, indepartandu-i, caci altfel nu se poate.

  Este o dorinta de autodepasire si perfectionare atat pe plan personal cat si pe plan profesional. Nu exista o limita a anilor de studii, omul cat traieste invata, dar cat mai mult preventiv, si nu din greseli! Pentru ca o vorba spune asa : „Incearca, si poate, vei pierde. Dar daca nu ai incercat, ai pierdut deja!”

  Un material, de pe youtube,  vizionat acum ceva timp, m-a ajutat si m-a impins  sa incerc sa-mi depasesc limitele si sa-mi pun intrebari. Si sa nu ma opresc niciodata din a cunoaste..
Il recomand tuturor, e un material in lb. engleza, din care sper ca concluziile sa fie aceleasi :
SA NU RENUNTI!
SA CREZI IN VISE!
SA LUPTI!




  As fi vrut sa zic ca aceste randuri le-am citit undeva, ca sunt definitii din carti, dar sunt chestii simtite si traite pe propria piele. Daca cineva mi-ar fi spus cat de multe poate face mintea omeneasca si de cate e in stare, motivata fiind sa ajunga undeva, poate nu-l credeam.
  Insa  teoria fara practica e egala cu zero. De aceea e importanta experienta in viata. Numai de acolo poti discerne binele de rau, in relatia cu oamenii, sa formezi prietenii frumoase, si sa alegi in ce tabara vrei sa fii, in functie de ce vrei de la viata.
  Amintirile din trecut, in cazul meu,  au iarasi un rol important. Acestea imi confirma, inca odata, calitatile de acomodare, apartenenta, spiritul de echipa,  atitudinea profesionala, colegiala si  lucrurile memorabile, pe care le retraiesc cu zambetul pe buze. Un mic filmulet despre toate acestea, puteti vedea aici. 

Pe viitor, nu-mi doresc decat sa fiu fericita, sa ma bucur de oamenii din jurul meu, de familia mea, si sa las ceva in urma, celor ce vin dupa mine!
Iar voua, sa aveti puterea de a visa, si....SA NU RENUNTATI!



2 comentarii:

  1. buna! te-am adaugat in blogrollul meu, asa cum m-ai rugat! sper sa ma primesti si tu in blogrollul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma ocup de lucrul asta curand, nu esti singura de pe lista de bloguri urmarite de mine..:)

    RăspundețiȘtergere

PAREREA TA ?