marți, 11 martie 2014

Mancare de fasole pastai cu pui


  Nu putea sa treaca o zi, sa nu va dau idei pt cina din aceasta seara. Pentru azi, am gatit cu drag aceasta mancarica, pentru ca aveam din rezerva de conserve, din iarna, ramase 2 borcane de pastai galbene la borcan. Mancarea de fasole pastai se poate pregati cu orice fel de carne va place : ficatei de pui, carnati, ciocanele, afumatura, etc.
Un singur lucru lipseste la postarea de azi : claritatea imaginilor. Soarele mi-a dat batai de cap..

Ingrediente:

- 2 borcane fasole pastai ( galbena - verde);
- 800 gr. piept de pui;
- 1 ceapa mare;
- 4 - 5 catei de usturoi;
- 3 linguri suc de rosii;
- 1 morcov mare ( desi imi propusesem 2, o buc. e suficienta); 
- condimente ( sare, delikat, piper, boia, mix carne pui );
- marar;

Mod de pregatire:

  Pieptul de pui il spalam si curatam de pielite. Il vom pune la fiert intreg, intr-o craticioara incapatoare, in care ne-am propus sa facem mancarica. Il lasam sa fiarba la foc mic, timp de 50 min. La primul clocot, adaugam sare, dupa gust ( eu folosesc delikat, imi place mai mult).   


Cat timp fierbe carnea, vom curata ceapa, pe care o vom toca, morcovul, pe care il vom da pe razatoare si usturoiul, pe care il vom folosi mai tarziu, tocat marunt, la cutit.


Cand pieptul de pui este fiert, il vom scoate, si il lasam sa se racoreasca putin, inainte de a-l taia fideluta, dezosandu-l.


 In apa in care am fiert pieptul, vom adauga fasolea pastai, cu tot cu lichidul din borcan. Va fierbe timp de 30 min.


In acest timp, separat, vom cali ceapa si morcovul, intr-o craticioara cu ulei, pana se inmoaie putin, si isi schimba culoarea.


Apoi, adaugam legumele calite in craticioara in care fierb pastaile.


Amestecam, adaugam condimentele, piperul, pieptul taiat fideluta si sucul de rosii. Lasam sa fiarba timp de 10 min, dupa care adaugam usturoiul tocat marunt si verdeata. La primul clocot, oprim focul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?