vineri, 29 iunie 2012

Invataminte de la fiecare


  Conştienţi sau nu, fiecare zi aduce lângă noi întâmplări şi oameni pe care îi admirăm, îi simpatizăm, îi iubim sau îi detestăm. Sunt oameni pe care ni-i dorim alături sau oameni de care ne temem să îi lăsăm în viaţa noastră. Sunt oameni care ne arată cele mai frumoase laturi ale personalităţii noastre sau, dimpotrivă, le scot la suprafaţă pe cele care noi ne-am străduit atâta timp să le ascundem. Şi oricât ne-am dori să ne ferim de cei care ne fac să fim altfel decât ne-am fi dorit, îi întâlnim mereu când ne aşteptăm cel mai puţin.
Şi totuşi, ştiim că ei sunt acolo cu un scop. Nimeni nu intră în viaţa noastra din întâmplare. Şi nimeni nu iese doar datorită hazardului. Fiecare întâmplare, fiecare om, fiecare trăire are unicitatea ei, nu o vom mai regăsi vreodată în aceeaşi formă. Iar lucrurile se întâmplă…exact aşa cum trebuie să se întâmple. Cum ar fi să nu fi cunoscut până acum bucuria, teama, emoţia, ura, sinceritatea, falsitatea, durerea sau iubirea? Fiecare om care a trecut prin viaţa noastra ne-a adus măcar unul din aceste sentimente. Nu contează dacă l-am iubit, l-am urât, l-am admirat sau l-am dispreţuit. Nu contează dacă ceea ce ne-a dăruit a fost iubire, nelinişte, bucurie sau tristeţe. Contează doar că ne-a dăruit. Pentru că  am putut afla despre noi mai multe decât ştiam deja.
Ne trăim viaţa plini de regrete. Ne-am dori să nu fi făcut, să nu se fi întâmplat, să nu fi zis, să nu fi cunoscut, să nu fi simţit. Câteodată, e timpul să le privim bine în ochi. Câteodată, e timpul să le lasam  să treacă.
E si o vorba la romani: " Pe cine nu lasi sa moara, nu te lasă să trăieşti".
Dar vine o zi cand, trezindu-ne de dimineata, avem chef macar sa iertam, asa cum spune si in Biblie:”Si ne iarta noua greselile noastre, precum si noi iertam gresitilor nostri”, pt ca sufletul nostru sa se elibereze de energia negativa, cu toate ca nu putem sa si uitam.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?