sâmbătă, 30 iunie 2012

Supararea cand imi vine…


  De ce oamenii sunt predispusi sa faca rau altora, crezand ca isi fac lor un bine… cum ar fi ca cineva sa le dea in cap celor cu care lucreaza pentru a se remarca ei si a le  fi lor bine?
De ce astfel de oameni sunt apreciati?  Aceste persoane la care fac referinta incearca sa iasa in evidenta, prin orice mijloace…par la prima vedere oameni seriosi, insa daca te uiti mai atent la detalii poti observa ca ei de fapt calca pe “lucruri sfinte” pentru a le fi lor bine si nu doar atat, sunt in stare “sa ucida” pentru a-si atinge telul.

Tocmai am dat peste un asemenea tip de om in viata mea si  ma gandesc cum sa actionez in cazul asta, fiindca faptele acestuia ma afecteaza in mod direct si fireste lui ii cade bine raul pe care mi-l poate cauza si nu doar mie.

Voi ce ati face in astfel de situatii? Ati riposta? Ati astepta legea compensatiei (timpul le rezolva pe toate, cica)?

Sigur v-ati intalnit cu  genul acesta in viata, aici ma refer la cei care sunt mai mari ca mine…si nu ma refer la rautati, poate inconstiente, ci actionate cu cap si directie, care doar in detaliu daca rezolvi puzzle-ul pot fi remarcate.
 Sau ma pierd eu prea mult in detalii? In fine, am cules pt voi din albumul de poezii de pe noptiera cateva strofe care desciu exact starea mea:


~Sunt doar un suflet trist ~

In viata am momente ,cand sufletul mi-e greu

Si lacrimi pe obraz ,imi curg mereu...mereu

Sunt zile-n care cerul ,imi e de neatins

Sunt zile-n care simt ,ca visul mi-sa stins .

Sunt doar un suflet trist ,ce locul nu-mi gasesc

In clipele fugare ,cu greu ma regasesc .

Rog sufletul din mine ,il rog sa nu mai doara

De inima mi-e mila...ca-ci o aud cum zbiara .

Asa sunt eu...sa stii....desi n-ai banui

Caci clipele ma dor...viata-i... vitregita

In viata suferim, prea mult, prea mult din asteptari
Asteptari ce nu se-ntampla.

Poem de:Jurca Marinela Florina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?