sâmbătă, 7 iulie 2012

Nevoie de o imbratisare…


   Uneori in lumea asta ma simt atat de mica si neajutorata si am nevoie de protectie, de acea voce care imi va spune mereu :"Sunt aici ! Nu iti fie teama". Indiferent ca teama vine sau nu, fondata pe un argument solid sau e doar o inchipuire, de mana aia care iti sterge lacrimile si iti spune :"Trebuie sa nu mai plangi. Ai un zambet frumos ! " , de sufletul acela care nu te va parasi niciodata si te va iubi indiferent de ce vei face cred ca avem nevoie cu totii in momentele in care ne plange sufletul.
De foarte multe ori sunt singura in acele momente sau am oameni falsi langa mine ce imi arata o protectie de fatada cand in spatele acesteia se ascund cutite gata sa ma injunghie. Asa am invatat sa lupt singura si sa rezist in viata...
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?