duminică, 29 iulie 2012

Votul sau plimbarea?


  Intre aceste 2 variante am avut de ales ieri, duminica 29-07-2012, desi as fi putut sa le imbin foarte bine pe ambele.Motivul neprezentarii mele la referendum e legat si de sectia de votare unde eram arondata datorita adresei vechi din buletin, dar in primul rand “senzatiei de lehamite” dupa cele cateva saptamani care tocmai ce au trecut de la alegerile locale in care m-am implicat trup si suflet si am ramas cu un gust amar.
Atunci am observat cate interese, fraude si sfori se trag in spatele usilor inchise, lucruri mai putin vizibile, necunoscute cetatenilor cu spirit civic, cu a caror voturi “baietii destepti” se joaca in avantajul lor.
De aceea am ales, pt ca tot e weekend, o plimbare in Parcul Monument unde oameni de toate varstele, de la nepoti de cateva luni pana la cei incaruntiti de trecerea timpului, in nr. destul de mare, au ales sa-si petreaca seara, plimbandu-se agale pe aleile parcului, discutand linistiti pe banci sau la terasele pline, printre fum de mititei si muzica de toate felurile.Fiecare cu sucul, halba de bere sau frappe in cazul meu, cauta o oaza de relaxare, goniti fiind din case de gradele ridicate din termometru, incarcandu-si bateriile pt o noua saptamana ce urmeaza, mai racoroasa si mai putin stresanta sper eu, lucru pe care vi-l doresc voua, tuturor cititorilor acestui blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PAREREA TA ?